Jumat, 14 September 2012

New world with you

I can show you the world
Shining, shimmering, splendid
Tell me, princess, now when did
You last let your heart decide?

I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Over, sideways and under
On a magic carpet ride

A whole new world
A new fantastic point of view
No one to tell us no
Or where to go
Or say we're only dreaming

A whole new world
A dazzling place I never knew
But when I'm way up here
It's crystal clear
that now I'm in a whole new world with you


that now I'm in a whole new world with you!

Seperti lirik pada reef di atas, "I'm in a whole new world with you"
saya berada di seluruh dunia baru bersama mu, sekarang, besok, lusa, dan sampai aku tidak mampu bernafas dan membuka kedua mataku lagi.
Tetaplah terus bersamaku
jika aku membuatmu marah maka katakanlah
jika aku tidak bisa memberikan apa yang engkau mau maka katakanlah
jika kau sudah merasa jenuh denganku maka kataknlah
Dan ketika itu terjadi ingatlah aku, ingatlah bagaimana kita melewati semuanya bersama, ingatlah apa yang membuat mu dapat tersenyum saat bersamaku.
Tetaplah bersabar membimbingku dan tetap mencintaiku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar